سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

آغاز نوشتن


نام : سیمین

سن :28 سال

علاقه مندی هایم : شعر و نقاشی 


"به نام خدا"


زمانی شروع به نوشتن کردم که احساس کردم قلمم را  خوب به رقص در می آورم با سازی که از  حرف های دلم کوک میکنم

زمزمه هایی میکردم و روی کاغذ سفید با یک قلم نظاره گر رقص موزونشان میشدم


گاه گاه زمزمه هایی هست که هر آدمی اگر دستی به قلم برده باشد  دوست دارد برای خودش و یا آن دلیلی که باعث نوشته شدن این واژه ها شد بنویسید

من هم ساده آغاز کردم و ساده اخت گرفتم و ساده ادامه دادم 

گاهی شنیدن صدای پرنده ای یا دیدن پیر مرد بیچاره ای یا که حتی دیدن یک عاشق آواره ای

مرا وادار به نوشتن می کرد

ساده بگویم نوشتن را دوست دارم

اگر حتی ساده تر هم بخواهم بگویم

بی کلک و ریا قلم فرسایی میکنم فقط و فقط برای دل خودم



 28 خرداد سال 1388 آغاز به نوشتن در وبلاگ جدید خود به نام دلنوشته های سیمین  کرده ام


نظرات 4 + ارسال نظر
مدیریت وبلاگ پنج‌شنبه 28 خرداد 1388 ساعت 12:42 ب.ظ http://linkdon.blogsky.com

چنانچه تمایل به ثبت لینک خود در لینکستان ما هستین ما را با نام بزگترین لینکدانی ایرانی لینک کرده و در قسمت نظرات به ما خبر دهید

akbar سه‌شنبه 21 مهر 1388 ساعت 09:19 ب.ظ http://www.holdehost.com

سلام می خوای وب لاگت به صورت سایت در بیاد یا اصلا دوست داری سایت داشته باشی ما سیستم مدیریت محتوای زیر را به صورت رایگان برای شما نصب میکنیم شما در صورت داشتن( domain ) دومین فقط با پرداخت 6000 تومان صاحب سایت شوید
e107
rash cms
jomla
datalife

www.holdehost.com


ر.امید دوشنبه 27 مهر 1388 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام خانم فانی
من نه سایت دارم و نه وبلاگ و نه ...
من فقط 6 دفتر دارم که سوگ نامه هایم را بیش از 21 سال است در آن جای داده ام
درصورت تمایل خوشحال میشوم از طریق ایمیل با شما و کارهایتان بیشتر آشنا بشوم
منتظر میمانم
بدرود

بامدادامید شنبه 25 اردیبهشت 1389 ساعت 06:45 ب.ظ

درود برشما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد