سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

مرز دیوانگی

خدایا مرز دیوانگی تا کجاست ؟
مرز این ویرانگی ها کجاست ؟
من ندارم طاقتش
دیگر بگو مرز این آوارگی ها کجاست ؟

مرز این بی خانمان شدن هایم کجاست ؟

حد این توان بی همسفر بودن هایم کجاست ؟

خدایا چرا هیچ نمیگویی به من

نمیخواهم بدانم تا کجا

باید بمیرم یا بدانم

خدایا حرفی بزن چیزی بگو

از درد من رازی بگو

درد این بی سامانی هایم تا کجاست ؟

درد این آوارگی ها و بی همدمی هایم کجاست ؟

چیزی بگو

حرفی بزن

یا که بیا عمرم بگیر آزادم بکن

دیگر مگو از

حد و مرز این آوارگی های دلم

ولی حالا چیزی بگو

 


*سیمین - فانی *

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد