سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

نگاهم کن

آهسته می آیم  

 

نگاهم کن  

 

برای بار دیگر  

 

با  آن نگاه صدایم کن  

 

کمی در خطوط آخر خواستن هایت  

 

گم شده ام  

 

از خودِ گم شده ام جدایم کن  

 

تو باورم کردی  

 

تا نفس داشتم  

 

نگاهم کردی  

 

باز هم نگاهم کن  

 

باز هم صدایم کن  

 

تو را سخت کم دارم  

 

* سیمین*

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام شکوفه همیشه تازه شعر
تو باورم کردی

تا نفس داشتم

نگاهم کردی

باز هم نگاهم کن

باز هم صدایم کن

تو را سخت کم دارم
تورا سخت کم دارم


نوراله پنج‌شنبه 20 اسفند 1388 ساعت 01:06 ب.ظ

آهسته می آیم

نگاهم کن

برای بار دیگر

با آن نگاه صدایم کن

ح.همایون شنبه 24 اسفند 1392 ساعت 07:04 ب.ظ http://hoomayun.blogfa.com

سرکار خانوم سلام در این قسمت کامنت های که نوشته اید «چاپ» یادداشت های اشتابه است درست آن است بنویسید «نشر» یادداشت ها

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد