سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

در خود تاب می خورم

صدای بی صدای تو


که در من می پیچد


را ه را گم می کنم


و زمان را به بازی می گیرم    و


شاید هم گول می زنم راه را


و  واژه های تو


که در من جاری می شود


در خود می پیچم


و شاید برای همیشه 


در خودم تاب می خورم


و نفرین می کنم ماه را .



* سیمین *


http://pegah63.persiangig.com/image/mahtab.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
آزاه یکشنبه 16 اسفند 1388 ساعت 04:53 ب.ظ http://WWW.MIRDASHT.BLOGFA.COM

سیمین عزیز سلام
ممنون که به میردشت سر زدی.اما صحبتی نکردی!
شعرت دل نشین اما کلماتی مثل ٬ و٬ در شعرت زیاد که قوتو کم کم می کنه سعی کن با جمله های کوتاه و بلند بنویسی تا مخاطب رو خسته نکنه.و بهتره بخونیم و بخونیم وبخونیم
راستی من نمیدونم شما چند ساله تون هست و...

حسین یکشنبه 16 اسفند 1388 ساعت 09:30 ب.ظ http://istgah-akharin.blogfa.com

سلام دوست عزیز

با شعر جدیدی آپم ، خوشحال میشوم از حضورتان

______________#########_#____#_#
________########____________##_#_#
_____##__##_____________________#_#
____##_#___#_____________________#
____#_#___#_________________##___#
____#_#__##___________#######___#
____#__#_#_________###________##__#
_____##_______###_#_____##_____#________#######
_______###_______#_____###______##____##__###__#
_________#______#________#___#__#____##_##____##_#
_________#______#_______#####___#___##_##____#__#
__________#_____##____##_______#____#__#_____#__#
___________##____##_____ _____#######___#___##__#
_____________##____##_____###_____#_____###____#
__________#############_####______#_________#
_______##_______#______#____#_____#___________#
_____##_________#______#____#_____##_________#
___##___________#_______#___###__###________#
__#____________###_______###___##___#______#
_##__________##___#____##____________#___##
_#__________#______####______________#_##
##_________#___________________________#
#__________#_______ ________ #
_#_________#__________________________#
_##________#_____________________ ###
___##____##________-----------____#__ ##
_____#########_____^_^________####___#
___##_________###________#####_________#
__#_____#________##_#####__________#########
_#___###__##_______#_____________##__________##
_#__#_______##______#__________##______________##
_#__#_________##____#___##____#____########__##
__#_#______#____#_#_#___##___##________##_____#
__##_#__________#___###___####___#___________#_#
___##__#________#___#________#__#_____________###
____##__##____##__#___________#__##_________##
______##__####__##______________#__##_____##
________########__ _________________#######

کاوه سلطانی دوشنبه 17 اسفند 1388 ساعت 03:25 ب.ظ http://www.sometimes.blogfa.com

یک تمرین خوب این است که به جان شعرهایت بیفتی و بگویی این بار که دوباره می نویسیمش به هر قیمتی شده قسمتهایی را حذف می کنم.
این اضافه ها مشکل هر شاعر تازه کاری است. خود من هم در مجموعه ی اولم این مشکل را داشتم و حالا که نگاه می کنم می بینم که کوتاهی کرده ام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد