سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

فریاد نزن

فریاد نزن

دست هایم می لرزد


تو که در من فریاد می شوی

جان من می ترسد


من صدای خراشیدن پلک را

روی خواب می شنوم


و نم نم باران را

روی خشکسالی زمین


من فریاد رگبرگ گل ها را

که با موسیقی باران جان می گیرد را

می شنوم


فریاد نزن

من صدایت تو را هم می شنوم


فریاد نزن

دست هایم می لرزد

و پلک خوابهایم می پرد


فریاد نزن

می ترسم


* سیمین *


http://littleangellog.com/wp-content/uploads/2009/05/d981d8b1db8cd8a7d8af.jpg

نظرات 1 + ارسال نظر
زرین دوشنبه 24 خرداد 1389 ساعت 12:36 ب.ظ

سیمین عزیز:

گاهی سکوت از هزار فریاد سخت تر است.
بگذار فریاد بزنم
وگرنه میمیرم

ممنون از شعر های زیبایت.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد