سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

به خدا هم .......

من به اصالت این شعر ها


که می خوانم


شک دارم


نه مادرشان را می شناسم


نه پدر و برادر و خواهرانشان را .


من به اصل این واژه ها مشکوکم


مثل یک سیب گاز زده می ماند گاهی


که یک رد دندان


ولی بی اثر از طعم یک لب


در یک سبد پر از ادعا


جا مانده باشد..


من به این شعر ها که


هر روز این مردمان


به هم می بافند مشکوکم .


من در صف یک نانوایی هم دیدم


پیرزنی


به جای آن دعاهای مرسوم


هر یک آن دانۀ آبی را که می انداخت


واژه ای زیر لب می گفت


شعر بود یا ناسزا ؟


من به آن ثنا هم مشکوکم


نکند خدای ما هم شاعر بوده


یا که او هم با واژه عشق بازی کرده


من به خدا هم ..........


* سیمین *


http://gallery.photo.net/photo/5733881-lg.jpg

نظرات 4 + ارسال نظر
مسعود عباسی سه‌شنبه 27 بهمن 1388 ساعت 04:52 ب.ظ http://www.danza.blogfa.com

===================================
سلام اول...از یک دوست
ضمن تقدیر از احساس و قلم زیبای شما..
در وبلاگ کوچه های قلبم به انتظار محبت شما یار همراه هستم.
به امید دوستی های پایدار...
===================================

ر.امید چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 09:12 ق.ظ

من به شک کردن هم مشکوکم
مشکوکم که وقتی کسی شک میکند واقعا مشکوک است یا اینگونه می نمایاند تا دیگران را وادار به خطا کند؟!
زیبا بود دوست من

سایه روشن چهارشنبه 28 بهمن 1388 ساعت 04:50 ب.ظ

شک نکن
بی‌گمان جایی در صفر ِ آفرینش
خدا هم عشق بازی می‌کرده با تک‌ تک واژه‌ها
تا دستانش
رشته رشته رشته
در محاق چهار عنصر
حوایی آفریده تار و پودش از "سیم"
و کلامش زرین
شعر می‌گوید حوا در گوش خدا
و خدا می‌نگرد، می‌بیند
و خدا می‌بوید سیب کلامت را ...

دوست خوبم
سلام
به تو بابت این شعرهای زیبای تبریک می‌گویم و از خواندن‌شان واقعن لذت می‌برم.
پاینده باشی


لیلا جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.delgouyeha.blogspot.com

سیمین بانو سلام
ممنون که به پنجره ام سر زدی
ممنون که خواندی ام
و چه خوب که نوشته هایم را دوست داشتی
شعر هایت از حس عاشقانه ی لطیفی لبریز است که
دوستشان دارم و به دوباره و دوباره خواندن دعوتم می کنند
بنویس عزیز و باز هم بنویس
با مهر و سلام
لیلا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد