سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

تاب زلف

در تن مسیحایی تو


در عطر مریم وار چشم های تو


گوشه ای مات و مبهوت


غرق در خلوص واژه هایت


جان باخته ام


و خوشه هایی از


انهدام تو در من


کشیده ام


به تاب زلف پیچکیم



* سیمین*


http://www.mieillustration.com/uploaded_images/hair-745840.jpg




نظرات 2 + ارسال نظر
کاوه سلطانی سه‌شنبه 20 بهمن 1388 ساعت 10:54 ب.ظ

شاید بهتر بود می نوشتی در تن مسیحایی ات. اگر شعرهایت را چند بار با صدای بلند برای دیگران بخوانی این ایرادهای کوچک وزنی دستت می أید.
اما مصرع دوم را می توانی دست نزنی .
می شد بنویسی
گوشه ای مات و گنگ
غرق خلوص واژه هات
من جان باخته ام
خوشه هایی از انهدام تو
کشیده ام
در موجاموج تاب زلفهای پیچکم

البته اینها صرفا چیرهایی بود که الان به نظر من رسید و بیشتر سلیقه ای است .

ضمنا تاب زلف خیلی در شعر ما تکرار شده و بهتر است فکری به حالش کنی

سلمان جمعه 30 بهمن 1388 ساعت 06:28 ب.ظ http://aghrabeashegh.blogsky.com

شعراتون ماله کیه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد