سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سرمشق تو

تو را که دیکته می کنم


سر خط هیچ دفتری


طاقت ماندنش نیست


با که پریده ای تو


که هیچ کتاب عشق من


توان خواندنت نیست ؟


* سیمین*


نظرات 2 + ارسال نظر
ستاره شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 02:37 ب.ظ http://saso00osa.blogfa.com

خیلی شعراتون قشنگه خیلی
این حرف چیه
شعراتون اعتبار وبلاک منه

مهسا یکشنبه 30 خرداد 1389 ساعت 12:27 ب.ظ

وای سیمین شعراتو خوندم اینا عالی ان. نمیدونم کتاب نوشتی یا نه.اما اگه از طرق کتاب منشر کنی ماندگارتر میشه عزیزم.سیمین به خاطر احساس نابت دوست دارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد