سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

....

گاهی به سخاوت باران شک  می کنم


مثل همان روز هایی که


به بخشش چشم های تو شک داشتم

 

گاهی به آفتاب حسادت می کنم


مثل همان روز هایی که


به بودن آفتابی تو حسادت می کردم

 

گاهی به دنیا بدبین می شوم


مثل همان روزهایی که


به رفتن های تو بدبین بودم

 

گاهی به همه پرندگان خدا ناسزا می گویم


مثل آن روز که


تو قصد رفتن داشتی و من هیچ نفهمیدم


و به خود ناسزا گفتم



* سیمین *


http://unforgiven.persiangig.com/pic_other/golesang.jpg



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد