سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

....

گذرم از شعر های تو گذشت


کمر واژه هایم شکست


خار شدم  ، ذلیل شدم وای چه پست 


چه طنین صدایت را دوست می داشتم


آنچه شعر نامش کرده بودم


پای تو را در آن بست


* سیمین *

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 12 بهمن 1388 ساعت 02:41 ب.ظ

واقعا زیبا ست
صدای
نوشتنت

غریبه شنبه 17 بهمن 1388 ساعت 07:33 ب.ظ http://www.madanshekaf.blogsky.com

دلم نیومد نظرمو نگم
مطالب واقعا قشنگی گذاشتی
همینجوری اتفاقی دیدمشون
خیلی عالی بود
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد