سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

انصاف نیست

انصاف نیست


از من و یادگارهایم بگذری


انصاف نیست 


بعد از رفتنم


نداشته باشی از من خبری


شاید که دست خط کهنه ام


سالها بعد از مردنم


خاطرم را به خاطرت جاری ساخت


تو را از عشق دیگری عاری ساخت


انصاف نیست


باورم را بار یک یادگاری نکنی


از دلم ، حزن و رد پای رفته ام را


هر شب و روز در خود


واژه ای جاری نکنی


انصاف نیست


نه ! انصاف نیست



* سیمین *





نظرات 1 + ارسال نظر
مسعود دوشنبه 12 بهمن 1388 ساعت 02:44 ب.ظ

چرا
بعضی
نوشته
ادمو تکون میدن
مث
پتک مخورن توسرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد