سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

نوبت توست

حساب چشم هایم را رسیده ام


که گمان تو هرگز


آبروی دلم را نبرد دیگر


و آسمان بودن هایم را


روی انتظار تو پهن کرده ام


که فکر فرار نکنی دیگر


حالا نوبت التماس چشم های توست


چشم من بس که بارید


از نفس افتاد


حالا نوبت دست های توست


دست های من بس که بی تاب بود


از پا افتاد


* سیمین *

نظرات 1 + ارسال نظر
امیرشب دوشنبه 12 بهمن 1388 ساعت 04:29 ق.ظ http://www.heartkong.blogfa.com

سلام خوبی؟
اول از هر چیز یه خسته نباشید گرم توی این هوای سرد وبارونی بابت وبلاگ قشنگ ودوست داشتنی
وبلاگ جالبی دارین پر محتوا ودوست داشتنی
گر چه نتونستم همشون رو بخونم
خوش حال میشم بهم سر بزنین
راستی اولین نفری هستم که دارم توی بلاگت نظر میدم؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد