سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

....

من از دلواپسی های تو دلواپس ترم


من از رنجیده ماندن های تو تلخ ترم


کجا می توان رفت


خالی شد از اینهمه بیچارگی ؟


کجا می توان رفت


رها شد از اینهمه دلسپردگی ؟


من راه نیافتم به جایی هنوز


راهی یافتی


جایی پیدا شد


مرا هم با خود ببر


رها شو از من


رها می شوم از تو


* سیمین *



نظرات 1 + ارسال نظر
نفس دوشنبه 12 بهمن 1388 ساعت 04:31 ق.ظ http://www.breath22.blogfa.com

سلام
خسته نباشین خوبین؟
وبلاگتون خیلی قشنگه بهتون تبریک میگم
همین الان آدرس وبلاگتو امیر شب بهم معرفی کرد
خیلی وبلاگتون آرامش دهندست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد