سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

بانوی قصه های تو

بانوی قصه های تو اگر منم


بگذار راهی بشوم،  راهی که نه جاری بشوم


این خواسته تو بود .


بانوی قصه های تو


چند صبحیست طلوعش دیر شده


چند شبیست در تاریکی ها اسیر شده


خون غزل های تو، در رگ این بانو چکید


خواندی و بعد راندی و خون به دلش سخت خزید


شعر ناب می گفتی برای بانوی دلت


تا تاب بیاورد ، بماند نرود شورِ شیدایی  از سرت .


بانوی قصه های تو اگر منم


دیر زمانیست شکستست کمرم .


چه سخت است  راهی شدن


چه سخت است  خدایی شدن


اما چه کنم


از من گذشتی تا راهی بشوی


یا که شاید بروی خدایی بشوی


اما صد افسوس ندانستی


که بانوی قصه های تو


سخت پریشان شده است


از بی تو بودن سخت حیران شده است



* سیمین *

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدحسن چگنی زاده پنج‌شنبه 8 بهمن 1388 ساعت 12:49 ب.ظ http://shearm.blogfa.com/

سلام
خانم فانی شاعر خوب و با استعداد . سالهاست به دلیل شغلم با شعرای جوان آشنایی دارم و این فراز و نشیب ها را در شعر بارها دیده ام . نگرانی من چیز دیگری است که نمی شود عیان نمود . در روزهای اخیر خیلی از دوستان شاعر با من تماس گرفته اند و یا پیام گذاشته اند که می خواهیم از این سایت برویم و می بینی که یکی یکی هم دارند می روند . تاسف من این است که نباید اینان را از دست بدهیم . سایت شعر نو پر بیننده ترین سایت است و اگر کاستی در آن مشاهده بشود ، بسیار زننده خواهد بود .
حتما می دانی که مردان و زنان ادبی و سیاسی کشور ما از این سایت دیدن می کنند . حتی رده بالاها .
واژه هایی در شعر برخی می بینم که خجالت آور است و شعر نیست .
ببخشید با کلام طولانی ام .
همیشه شعرهایت را می خوانم و دوست دارم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد