سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

چشم تَر

انگار از من هیچ بانویی دیگر


زاییده نخواهد شد .


به گمان از من هیچ دیگر


تطهیر نخواهد رویید


و به خیالم 


از حجم واژه های من دیگر 


هیچ شعری خلق نخواهد شد .


به خوشی همه چشم هایی


که تَر می خواستند چشمم را


چشمِ تَری دارم


هزار فرسخ


و انگار دیگر 


این چشم هم برای من چشم نخواهد شد 


* سیمین * 


http://img.blogcu.com/uploads/aslanbasol_karsinojen_gozyasi.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد