سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

دلنوشته های امروز

انگار همه سکوت باورش شده هیچ نسیمی نخواهد وزید


 و دست های آلوده ای به خاطرات


در هوای بی تو ماندن پرسه خواهد زد .


انگار همه امروز من باورش می شود


 و یا خواهد شد که چشم هایم


دیگر هیچ دل انتظاری نخواهد داشت


و انگار بی رمق مانده صدای باور های من .


چه تاب می خورم امروز


روی خاطراتی که گذشت و


صاعقه هایی که به اشک هایم اصابت کرد .


کاش می توانستم


درد تلخ یک انکار را


به جان بخرم


و یا حتی تو را برای آخرین بار انکار کنم .


ای کاش پایم جان دویدن


برای فرار همه آنچه گذشت را داشت .


ولی انگار باز هم


من متلاطم در یک فاجعه افکار شده ام


و در مه غلیظ باور های مسموم غرقم .


گمان هایی باطل از داشتن هایی باطل تر


مرا می خورد


و من از انزجار با تو نماندن


پا به فرار خواهم گذاشت.


و ای وای


دست هایی که توان تاب دادن گیسوی مرا نداشت


حکم به ناپاکی تن داد و رفت


چشم هایی که تاب هم نوا شدن نداشت


مجرمم کرد به دیده آلوده و رفت .


و انگار باز هم


من به غربت یک انفعال دچار شده ام


و هیچ گمانی مرا آرام نخواهد کرد



·         سیمین

نظرات 2 + ارسال نظر
منیعی شنبه 3 بهمن 1388 ساعت 01:15 ب.ظ http://bsbot.blogspot.com/

شبانه اخر ( سروده : احمد شاملو )
زیبا ترین تماشاست
وقتی
شبانه
بادها
از شش جهت به سوی تو می ایند،
و از شکوهمندی یاس انگیزش
پرواز ِشامگاهی ِدرناها را
پنداری
یکسر به سوی ماه است.
***
زنگار خورده باشد بی حاصل
هر چند
از دیر باز
آن چنگ تیز پاسخ ِ احساس
در قعر جان ِ تو، ـ
پرواز شامگاهی درناها
و باز گشت بادها
در گور خاطر تو
غباری
از سنگی می روبد،
چیزنهفته ئی ت می آموزد:
چیزی که ای بسا می دانسته ئی،
چیزی که
بی گمان
به زمانهای دور دست
می دانسته ئی

ستاره سربی یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 11:50 ب.ظ http://www.pegahha.blogfa.com

سلام. من چند صباحی هست که به وبت سر میزنم و نوشته هات رو می خونم. واقعا زیبا هستن و به دل میشینن.
به دل من که خیلی نشست.
خوشحال می شم به من هم سری بزنی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد