سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

....

من نظر کرده آن چشم سیاه

 

           زیر یک خروار اندوه گناه


      از خود و خود بیزارم


من حرمت این نام کی شکستم

   

       که چنان هستی تودر پی آزارم ؟



  من نظر کرده یک فوارۀ خواهش ِ پردردم 

       

                         کی می شود 


دور شود اندوه  از دل سردم ؟


به چنان واژه تلخ


                  دلم آزردی که دگر 


هیچ نتوان گفت و شنفت 


تا به کی


درد این آزار به تن باید سفت ؟



* سیمین * 



http://www.g-unleashed.com/forums/uploads/1210244047/gallery_0_1_21699.jpg


نظرات 1 + ارسال نظر
نفرین بر عشق پنج‌شنبه 1 بهمن 1388 ساعت 04:23 ب.ظ

ساده لوحانه عشق را در پندار خویش تقطیع کردم
افسوس.........

هجاهای کوتاه و بلندش را به باد میسپارم
ردایش را به اولین کولی
و نامش را به معتادان ولگرد واژه های دروغین
ترانه هایم را فقط برای ترنم باران خواهم خواند
و پوزخندی نثار عشق خواهم کرد
نه
نه
نه
به پوزخندی هم نمیارزد
...............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد