سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

رد پا


انگار کسی روی خیال های خام من

قدم می زند

                                  و بیخ دیوار خیال بافی هایم

               یک سکه پرتاپ می کند پر شور

     و از فرط فریاد یک اشاره

                        تمام خیال هایم را جمع می کنم 

دور یک حوض خالی می چینم

           به جای همه آن شمعدانی هایی که

هیچ زمانی رنگ گلشان قرمز نبود ...


               تمام پیچک های خشک خاطره ام را

زیر یک برگ پا خورده خشک جارو می زنم

تا نکند نور خورشید پریشانش بکند .

                       

انگار نگاهی

خیره به دست روزگار مانده

تا اگر خاطره ای جا ماند

روی حرف آخر دفترچۀ خاطرات مغزم

                   به یغما ببرد هرچه که ماندست را .


شاید جای یک واژه روی مغز پوسیده ، خالی باشد .


به گمانم روی خاک های هرگز نم ندیدۀ                  رد پاهای دیروز

                     کمی جای یک دلدادگی جا مانده


این رد پا مال من


همه آن خیال و پیچک ها مال تو


* سیمین *


http://www.tehranpic.net/images/cfol2yavcub7sxibxkav.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
ر.امید سه‌شنبه 29 دی 1388 ساعت 07:41 ق.ظ

ه گمانم روی خاک های هرگز نم ندیدۀ رد پاهای دیروز

کمی جای یک دلدادگی جا مانده




این رد پا مال من




همه آن خیال و پیچک ها مال تو

با معنا بود

بهمن خاموش سه‌شنبه 6 بهمن 1388 ساعت 12:10 ب.ظ

میتونم از شعرات واسه خودم کپی داشته باشم .
فکر کنم چند بار خوندنش تو یه فضای مناسب بچسبه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد