سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

راه عاشقی کردن کجاست ؟

دختر قالی باف

بزن نقشی بر این

دل خستگی ها و بر این دل مردگی ها

 

پسر چوپان

هِی کن این رمه ناباوری را

 

زن کولی

فالی بگیر به نیت رهایی از پریشان حالی ها

 

مرد نقال

فاش کن افسانه دلفریبی را

 

شبگرد تنها

پیدا کن ره شبگردی و عاشقی کردن را

 

تار قالی از من                      بزن نقشش را

راه  صحرا با من                  راهی کن این گله منحوس را

کف دستش از من                  بگیر از من این طالع نحس را

گوش شنیدن از من                ببر از خانه ام این افسانه تلخ را


شبش با من          

 

راه عاشقی کردن کجاست ؟


*سیمین *

*http://art-for-sale.us/ebay/07/02-feb/spawn2-sm.jpg


 

نظرات 1 + ارسال نظر
ابوالقاسم حیدری دوشنبه 28 دی 1388 ساعت 01:04 ب.ظ http://javedanehha.blogfa.com

سلام بر سیمین عزیز

زیبا خواندمتان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد