سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

.....

من فصل های ورق نخورده ای دیده ام

                   که تا امروز

هیچ به فکر بارور شدن نبوده اند 


                    و من زنان باکره ای را دیده ام

که تا فرداها هم به فکر 

            هیچ نطفه ای نخواهند بود 


من در تای یک نوشته بی انتها

                 سخت وا مانده ام 


    برای اتصال یک واژه ناب

                       و برای انفصال یک حجم پر التهاب 


* سیمین *

نظرات 1 + ارسال نظر
ر.امید یکشنبه 27 دی 1388 ساعت 02:38 ب.ظ

بااحساس و با معنا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد