سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

آرایه های دوست داشتن

خودم را حذف کرده ام به قرینه لفظی

و آرایه های عاشقی کردن را 

به ایهام یک اسم بخشیدم


چه اغراق بزرگی بود

باور عاشق شدنم 


و چه کنایه ای شد عبور بی تامل تو

آنقدر روی  اشعار روز رفتنت گشتم

تا که مَثَل شدم برای شعر های تو


هیچ ایهامی ندارد اشک من

و هیچ مجازی به دادِ

اشک و رفتن تو پیدا نمی شود 


حالا دیگر من تناسبی خالی هستم با یک واژه ساده

و آن یک خاطره بیش نیست


و من مبالغه نخواهم کرد دیگر


*سیمین *


15/10/88






نظرات 1 + ارسال نظر
ر.امید سه‌شنبه 22 دی 1388 ساعت 08:41 ق.ظ

چه کنایه ای شد عبور بی تامل تو

آنقدر روی اشعار روز رفتنت گشتم

تا که مَثَل شدم برای شعر های تو

بسیار زیبا بود مخصوصا این قسمت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد