سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

دلهره

چوب خط انتظارم پر شده است

و آبرویم از بس که بی تاب شدم به گِل نشست

و من با مرداب بی قراری ها سر دعوا دارم

که پایم را بند کرده 

و تو هیچ نمیدانی

جان سالم به در بردن از یک دلهره

چه سخت است


*سیمین *


http://www.sharemation.com/ekbatan/safar.jpg




نظرات 1 + ارسال نظر
ر.امید شنبه 12 دی 1388 ساعت 02:20 ب.ظ

میدانم
هم انتظار را می فهمم و هم دلهره را
هم ترس نبودن دوست را میفهمم
وهم تجربه اش کرده ام
شاید بیش از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد