سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

نفس های آخر

نفس هایم را

دانه به دانه

مانند تسبیح مادر بزرگ می شمارم

تا روزی که به شماره بیفتد

مثل نفس های آخر مادر بزرگ

نفس هایم



http://propicnet.com/fa/M_Pic/a6e70d4e67e8ac9ab28bed618841e3c9__DSC02224.jpg

نظرات 2 + ارسال نظر
ر.امید شنبه 12 دی 1388 ساعت 12:10 ب.ظ

زیبا بود . امید که هیچگاه این تسبیح دانه های تمام شدنی نداشته باشد و یا دانه هایش به اندازه ستاره های آسمان باشد

م حمیدی شنبه 12 دی 1388 ساعت 12:33 ب.ظ http://mhasl.blogfa.com

سلام
تسبیح مادر بزرگ را پشت سال های ابری خاطره گم کرده ام ، خیلی وقت است که نفس هایم به شماره افتاده ...
امروز سری به کلوب زدم ، خیلی دلم گرفت . یاد حرف " سید " افتادم در پایان فیلم " گوزنها " که رو به " قدرت " می گوید :
- تن مون ضایع شده ، رفاقت مون که از بین نرفته !!
حالا هم کلوب فیلتر شده ، چرا دوستی ها را فیلتر کرده ایم ؟
راستش دست و دلم به نوشتن نمی رود . خیلی سخت شده حتی از این فیلتر شکن های بی خاصیت به درد نخور هم کاری ساخته نیست ( اصلا به چه دردی می خورند ؟ ) یک سلام ، صبح به خیر می نویسم و نزدیک به ده بار روی کلمه " ارسال " کلیک می کنم تا بالاخره " با موفقیت ارسال شود ! "
موفق با شید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد