سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

فواره احساس

تو صاحب هزار فرسنگ خاطره شدی

                                                          و


                            من صاحب هزار چشم فواره


تو صاحب سالیان دراز عشق شدی

                                                          و


                            من صاحب هزار آفتاب غصه


                                                          و

                                حالا


                             من درگیر یک شعر ناب شدم

                                                          و

تو دچار من


                                                         و

.

.

.

.


http://www.sharemation.com/imanteos1/t12.jpg


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد