سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

سروده ها و دلنوشته های ســـیمــــین

زمانی میشود که جز سرودن و بازی با قلم و کاغذ راه دیگری نیست . من هم مینویسم تنها برای دل خود و تمام

دختر حوا

درست مثل دختر همسایه

زیر چادر قرار هایم

بی قرار بودم


و درست مثل سیب های چیده شده

در سبد های احساس بال بال می زدم


و درست زیر یک نگاه بود که

احساس کردم

توان دوباره جوانه زدن را ندارم


مادرم می گفت سبز چه به چشمانت زیباست

ولی افسوس

من چشم هایم سبز نیست 


*

شاید مادرم ویار دختری

با چشمان سبز را کرده

و

من همان دختر حوا که هرگز

نچشید طعم یک سیب را

خواهم شد


http://files.blog-city.com/files/A05/141484/p/f/green_apples.jpg

نظرات 3 + ارسال نظر
ر.امید دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 09:16 ق.ظ

سیب سرخ حوا؟ واقعا خوردن سیب انسان را از بهشت رانده است ؟؟؟

بهمن خاموش دوشنبه 7 دی 1388 ساعت 01:02 ب.ظ

خیلی خیلی زیبا بود

bahman چهارشنبه 9 دی 1388 ساعت 08:32 ق.ظ

من از عطرِ آهسته‌ی هوا می‌فهمم
تو باید تازه‌گی‌ها
از اینجا گذشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد